Add Comment | Displaying comment 1 to 10 of 100 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100
delete
01st Jan 1970 12:00 EST -
(ₐₑᵢₒᵤᴸᴱᴾᴬᴷ) delete

apa yg kt nk..ssh kt nk dpt..

yg kt xnk plk..sng je dpt..

hmm..

22nd Jul 2015 05:25 EST 1501582605-1
(led#led#wY#R)(led#led#wU#RB)(led#led#wZ#8000FF) (led#led#wS#FFFF00)(led#led#wW#FF8000) (led#led#wA#00FFFF) (led#led#wG#00FF00)(led#led#wG#FF00FF) (led#led#wI#FF0000)(led#led#wE#FF8000)(hat#hl#j) delete
It's raining outside , i'm crying inside.when you laughing , im smiling . But when you laughing with her, guess what , i'm dying a lil bit inside dude :D

Kalau sayang , tolOng simpan saya dalam lubuk hati yang paling dalam. Kalau dah tak sayang , tolOng pulangkan pada insan yang lebih memerluka

04th May 2013 02:58 EST 715982805-1
(ss)e_wan_macho(shadow)_(sonic)_(pce) delete
..........? sme nk knl aq ha  
27th Aug 2009 12:04 EST 171217857-1064
(egg) ▓▒░♫♪мя♦ҝδҝδ ♪♫░▒▓δГєй93(egg) ♥♣мєєт_Чйсғє_нЧ§§άїй♣♥ delete
Biler kiter syg org tu
Kita tnggu dia lame pn x per
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2
Ati kate ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu

Biler kiter syg org tu
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan Ada dia lyn kiter?
Ati kate x pe dia busy kott

Biler kiter syg org tu
Kita gdh ngan dia, kita dim je
Tp dia heboh 1 dnia
Ati kate x pe, dia tensiOn tuu

Biler kiter syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia
Tp dia bg phOne kat org lenn atau matikan
Biler jd cm2, x pe
Ati kata, x pe, lyn je, kwn dia, kwn kiter gak

Biler kiter syg org tu
Kita bercerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite kena ingt...klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Biler kiter syg org tu
Kita n dia lpr
Tp kiter bg sume roti kita kat dia
Ati kata, ala jagalh ati dia, sian dia….

Biler kiter syg org tu
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih, dia srh jugak kiter
lyn dia bila dia bsn
Adil ker? Ati kata, ala bukan selalu pun..

Biler kiter syg org tu
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan
hari kesakitan kita,
Ati kata, ala x pe, x kn dia nak
berkepit ngan kita 24 jam

Biler kiter syg org tu
Kita x prnh pntingkan diri sndri
Tp dia hpokrit thp ngaban
Ati kata x per, dia mmg cm2 kene lah trima..

Biler kiter syg org tu
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya
Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit
bese2 jer, jgn nk mngrt
Ati kata, cmnelah dia biler kiter x de,
msti dia hepi

Biler kiter syg org tu
Kiter x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tu
Kiter snggup tngglkn dia selaam2nya untk dia bhgia
Tp adkh dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata, x pe, janji dia bhgia

Dan……
Biler kiter dh tngglkn dia selaam2nya
Dia dtg ziarah pusara kiterr
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter tnggu dia
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter
Dia mintak maaf sebab pernah x dgrluahan ati kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter klprn sbb dia
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukn skt kiterr
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri
Dia mintak maaf sebab x prnh tngk pnderitaan kiter

Biler kiter syg org tu

01st Mar 2009 08:45 EST 130126865-1036
(facemask)_senyuman_shacrial_like_ kumbang_ngn_belangkas_(sleep)_ delete

mari semua chat di www.xat.com/jejakkasih

25th Aug 2009 01:55 EST 175567352-1061
(yum)LalaLovebite(yum)pierced.septum(shh) delete
Lala miss MR. OASiS     T________T
15th Mar 2009 08:03 EST 130214693-1054
miss_gilox delete

hye...i elly...add ym i jom....miss_gilox@y.c....i jns y opn mnded...ske b'mmb....

17th Mar 2009 08:13 EST 109998071-1055
▄▀▄▀▄[o[尺]å[N]g[乇]_ _å]и[!]є[z]™▄▀▄▀▄ delete
nothing to explain...it's too many... miSs U aLLz..MIsS aLoT...!! ByE!! ▄▀▄▀▄[o[尺]å[N]g[乇]_ _å]и[!]є[z]™▄▀▄▀▄
29th Aug 2009 10:12 EST 183200626-1067
DIVY@(cir)ey(star)n_cHuBby(star) tEdDy_hUbBy_GuR(star)Lz(cir)noty delete
eloop,   hope smue at kampung c-hat ek..... aku nk wish slamt berpose n slamat hari raye..... dengan ucapan tulus dri hati aku mohOn maaf klu akuh ade wat salah n silap.... akuh menyusun 10 jadi ampun n mintk maap k.... apy always.... jgn gado-gado x elok..... kak suchy, kak scorpior... kak cahaya.... abg ayie..... sweet slalo...... kepada kampung LOVE U ALL.....
01st Sep 2009 12:23 EST 167706856-1068
| Displaying comment 1 to 10 of 100 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100